Jospak

Forssasta pakkausalan kansainvälisille areenoille

Jospak on suomalainen startup-yritys, joka on tuonut kauppoihin turvallisen, kuitupohjaisen ja kierrätettävän suojakaasupakkauksen. Perinteisiin ratkaisuihin nähden Jospakin ratkaisussa 80 prosenttia vähemmän muovia. Kun tuotekehitys ja brändinrakennus sekä viestintä ovat toimineet alusta asti käsi kädessä, Jospak on rakentanut vahvan lähtöaseman elintarvikepakkausmarkkinoille.

Aktiivisella mediasuhdeviestinnällä olemme luoneet Jospakille näkyvyyttä ja tunnettuutta kansainvälisen pakkausmedian kautta. Kotimaassa innovaatiot sekä tunnustukset on esitelty niin paikallisissa kuin valtakunnanmediassa sekä Patentti- ja rekisterihallituksen vuosikertomuksessa. Yrityksen upea työ on tunnustettu myös arvostettujen ScanStar- ja WorldStar -palkintojen muodossa.

 

Luomamme brändistrategia, siitä johdettu visuaalinen identiteetti ja viestintäsuunnitelma toimivat lanseerauksen johtotähtinä. Niihin nojautuen toteutimme sekä pakkausten ulkoasun että verkkosivut, brändikuvat ja lanseerausviestinnän toimenpiteet.

Katso koko kavalkadi

References