Lejos

Aamiaisen kautta katse brändeihin

Lejos on jo lähes sadan vuoden ajan tuonut maailmalta herkkuja suomalaisille. Kotimainen perheyritys on monen klassikkobrändin maahantuoja, mutta tätä eivät kaikki tiedä tietävänsä.

Toteutimme tammikuussa 2018 Elisan Kulmaan Helsingin Mikonkadun ja Aleksis Kiven kadun risteyksessä aamupalaa tarjoava pop-up -kahvilan, joka loi puitteet myös media- ja vaikuttajatapahtumalle. Hanna Sumarin puheenvuorossa puitiin muun muassa aamuihmisyyttä ja aamiaisen merkitystä ravitsemusterapeutti Patrik Borgin johdolla. Puitteet keskustelulle antoi yhteistyössä markkinointitoimisto Dagmarin kanssa toteuttamamme kuluttajakysely suomalaisten aamupalatottumuksista. Vastasimme kysymyksistä, vastausten analyysista ja tulosten mediaviestinnästä.

 

Elisan Kulmaan saapui toimittajia, sosiaalisen median vaikuttajia ja muita VIP-vieraita. Heitä viihdytti musiikillaan Elias Gould, mikä viimeisteli rennon, mutta arvokkaan tunnelman. Lejos brändeineen nousi esille somessa ja lifestyle-mediassa ja sai vastata mediatiedusteluihin tapahtuman jälkeen.

 

Villivisio auttoi meitä toteuttamaan vaikuttavan ja lämminhenkisen kokonaisuuden aamun merkityksen ja tuotemerkkiemme ympärille. Tapahtuman pressipäivä oli erityisen onnistunut ja tupa täynnä, mikä ei ole itsestään selvyys pimeässä tammikuussa. Villivision sparraava ja aktiivinen ote kokonaisuudessa auttoi meitä nostamaan konseptin tasoa ja suunnittelemme jo jatkoa tapahtumalle.

Katri Heinonen, Lejoksen markkinointijohtaja

Katso koko kavalkadi

References