Nokian Renkaat

Kansainvälinen mediatapaus vauhdikkaalla maailman­ennätyksellä

Rakensimme Nokian Renkaille Fastest Side Wheelie in a Car -kampanjakonseptin, jonka ytimessä oli yhdeksäntoista vuotta vanhan Guinnessin maailmanennätyksen rikkominen. Brändiin luontevasti kytkeytyvä aihe, laadukas tuotanto ja uutisvainu auttoivat asiakastamme tavoittamaan yli 100 miljoonaa ihmistä ympäri maailman. Pelkästään verkossa aiheesta julkaistiin yli 450 artikkelia 57 maassa – mukana kaikki maailman merkittävimmät automediat. Näkyvyyttä kertyi arviolta 7,3 miljoonan euron edestä. Nokian Renkaiden ja Vianorin omien kanavien liikenteen kasvu oli + 117 % ja Kampanjan ROI pökerryttävä 90.

Ei nyt mikään Saara Aalto, mutta onhan tää kova juttu.

Senior Media Analyst, Meltwater

Katso koko kavalkadi

References