Kansainvälinen mediatapaus vauhdikkaalla maailmanennätyksellä
Suunnittelimme Nokian Renkaille Fastest Side Wheelie in a Car -kampanjakonseptin, jonka ytimessä oli yhdeksäntoista vuotta vanhan Guinnessin maailmanennätyksen rikkominen. Brändiin luontevasti kytkeytyvä aihe, laadukas tuotanto ja uutisvainu auttoivat asiakastamme tavoittamaan yli 100 miljoonaa ihmistä ympäri maailman. Pelkästään verkossa aiheesta julkaistiin yli 450 artikkelia 57 maassa – mukana kaikki maailman merkittävimmät automediat. Näkyvyyttä kertyi Meltwaterin laskelmien mukaan yli 7,3 miljoonan euron edestä. Nokian Renkaiden ja Vianorin omien kanavien liikenteen kasvu oli + 117 % ja kampanjan ROI pökerryttävä 90.
Kampanja oli myös yksi Suomen menestyksekkäin kampanja tuona vuonna.