Käytetyt toimistokalusteet ovat kaikille tuttuja – sinäkin luultavasti istut sellaisella tai sellaisen äärellä.

Toimistokalustealaa – varsinkaan käytettyjen myyjiä – ei kuitenkaan tunneta, ainakaan värikkäänä joukkona. Alan markkinoinnissa näkyvät joko kuvat kalusteiden täyttämistä varastoista tai epäuskottavan kliiniset työympäristöt, joissa mallit esittävät työntekoa. Käytetyn tavaran kauppaan taas suhtaudutaan usein epäluuloisesti, alasta riippumatta.

OffiStore on kotimainen käytettyjen ja uusien toimistokalusteiden ammattilainen, joka palvelee neljässä toimipisteessä ja verkkokaupan kautta koko maassa. Lähdimme heidän kanssaan hakemaan erottuvaa tapaa kertoa toimistokalusteista, ennen kaikkea käytetyistä. Ne ovat paitsi laadukkaita ja turvallinen hankinta, myös taloudellinen ja vastuullinen valinta.

Autoimme OffiStorea myös kertomaan poikkeuksellisen konkreettisesta kiertotaloustyöstä. Kalusteiden takaisinosto, fossiilivapaat kuljetukset ja materiaalien kierrätys ilman siitä syntyvää kaatopaikkajätettä ovat uniikki yhdistelmä. Toimme OffiStoren markkinointiin ainoana alalla käytettyjen kalusteiden kuntoluokan. Asiakas hankkii käytettyä luottavaisin mielin, kun tietää, mistä maksaa.

Uusimme teknisen kumppanin kanssa OffiStoren www-sivut verkkokauppoineen. Nyt digimarkkinoinnin ja verkkokaupan yhteispeli käy saumattomammin, kun tuotteita voi nostaa digikampanjoihin ja muistuttaa niistä jo kiinnostuneita retargetoinnin avulla.