Panda

Klassinen jouluherkku taas kaikkien huulille

Juhlapöydän Konvehtien juhlistaessa 50-vuotista taivaltaan vuonna 2017 halusimme herättää muistoja ja tarjota suomalaisille uutta kerrottavaa perinteisistä herkuista.

Suunnittelemallamme juhlavuoden tv-spotilla herätimme muistoja, sillä perinteiset konvehdit ovat kuuluneet suomalaiseen joulunviettoon jo sukupolvien ajan. Joulukampanjan lisäksi toteutimme kuluttajakyselyn suklaanmakuisesta ajankohtaisesta teemasta. Tulokseksi saimme tiukkaa faktaa monen mieltä korventavista kysymyksistä: Saako alemmasta kerroksesta ottaa vaikka ylemmässä on jäljellä? Mitkä konvehdeista häviävät rasiasta ensin? Pitääkö joku oikeasti ananaskonvehdeista? Näistä tiedon jyvistä laadittu kepeän humoristinen uutinen sopi joulunalusajan mediaan kuin konvehti suuhun.

 

Toteutimme kuluttajakyselyn vielä uudelleen vuonna 2018, tällöin teemoina puhuttivat niin tonttujen käyttämä teknologia kuin suklaakonvehtien nauttimistavat.

 

Yhteistyömme toimi todella hyvin. Aina ensimmäisistä ideoista lopulliseen toteutukseen projektit etenivät sujuvasti ja pysyivät sovituissa raameissa. Villivisio keksi hauskoja tapoja viestiä tutusta (ja vanhasta) aiheesta. Saimme laajasti ansaittua medianäkyvyyttä.

Vesa Vainio, Pandan markkinointipäällikkö

Katso koko kavalkadi

Referenssit