Lähdimme liikkeelle brändistrategiasta ja jatkoimme yritysilmeen päivittämisellä. Kuntoon laitettiin kaikki markkinointimateriaali, mukaan lukien nettisivut ja digimarkkinointi. Rekrytointia tuunasimme houkuttelemaan paremmin oikeanlaisia tyyppejä: ylpeitä ammattilaisia.
Strategian työstäminen ei automaattisesti tarkoita rajuja suunnanmuutoksia. Siivousmix tekee edelleen vain Tampereen keskustan taloyhtiöiden porrassiivousta – ja kasvaa kannattavasti. Brändityön, uuden ilmeen ja viestien kiteyttämisen jälkeen yritys on saanut lisää uusia, toivotunlaisia asiakkaita, liikevaihto kasvoi viime vuonna lähes 10 % ja työnhakijat ovat myös olleet paremmin Siivousmixille sopivia.
Olemme olleet todella tyytyväisiä, tekemisellä on ollut alusta alkaen selkeä suunta. Yhteistyötä on tehty monella tasolla, ja se on auttanut meitä löytämään vahvuutemme ja heikkoutemme. Tiedämme nyt, mitä haluamme ja miten sen saavutamme.
Jyrki Haarni, Siivousmixin talousjohtaja
Kuntoon laitettiin kaikki markkinointimateriaali, mukaan lukien nettisivut ja digimarkkinointi.