

Voittavan asiakaskokemuksen malli
VAM on suunnittelumme malli. Sen avulla huolehdimme, että asiakkaasi saavat brändiltäsi sen, mitä lupaat. On nimittäin yksi lysti, miten koreita asioita kerrot asiakkaillesi, jos arjen kohtaamiset eivät niitä lupauksia lunasta.

Tärkeintä on asiakkaasi kokemus. Meidän tehtävämme on auttaa sinua tekemään siitä voittava ja kannattava Siksi VAM – voittavan asiakaskokemuksen malli.

Sisäpeli on brändisi ytimessä
Asiakaskokemus kumpuaa yrityskulttuurista, joka rakentuu sisäisestä viestinnästä ja työntekijöiden kokemuksista. Pidämme huolen, että johtamisviestintä, strategiaviestintä ja työyhteisöviestintä ovat linjassa. Autamme siis työyhteisöjä rakentamaan toimivat sisäisen viestinnän mallit ja prosessit. Yksinkertaistettuna: kun viestit paremmin, johdat paremmin ja saavutat parempia tuloksia. Kaupan päälle strateginen suunta on kaikilla tiedossa, ja jokainen tietää roolinsa kokonaisuudessa.

Markkinointiviestintä osuu ja tuntuu
Hyvä markkinointiviestintä saa aikaan muutosta, liikettä ja tunnetta. Se herättää kohderyhmässä halun nähdä ja kuulla lisää – ja lopulta toimia! Vaikuttavan markkinointiviestin tunnistaa siitä, että se perustuu selkeään strategiaan, jossa asiakkaalle luotava arvo näyttelee pääroolin. Kun strategia on kirkas, on luovan ja vaikuttavan markkinointiviestinnän suunnittelu helppoa ja tuloksellisesta. Näin työntekijätkin tietävät, mitä markkinointiviestinnässä kerrotaan ja luvataan.

Palvelukohtaamiset paljastavat puhutko totta
Lopulta brändisi punnitaan palvelukohtaamisissa. Kaupan tiskillä livenä, verkossa tai vaikka puhelimessa voittavan brändin tunnistaa siitä, että se tekee lupauksestaan totta. Se on mahdollista, jos yrityskulttuuri on kunnossa ja sisäinen sekä ulkoinen viestintäsi soljuu eteenpäin strategian mukaisesti. Jos asiakaskokemuksesi on kunnossa ja asiakas saa, mitä odottaa, kulkee brändisi voitokkaasti tuloksellisen liiketoiminnan tietä.
