Huippukohtiin matkalla Ratikka-aikaan kuului vaunun ulkomuodon julkistus ja siihen liittyvä, Tampereen päivän yhteydessä toteuttamamme tapahtumaviikonloppu, jolloin tamperelaiset äänestivät Ratikalle värin. Syksyllä 2018 julkisuudessa nähtiin ensimmäistä kertaa, millainen raitiovaunu Tampereelle tulee. Ratikan ulkomuodon julkistus oli kansallinen uutisaihe.

Helmikuun 2019 Makettinäyttely eli vaunun tarkan kopion esittely houkutteli Tampere-talon Sorsapuistosaliin 15 000 kiinnostunutta. Ratikka oli jälleen maanlaajuinen puheenaihe ja tapahtuman onnistuminen noteerattiin myös Markkinointi & Mainonnan Kampanjacheck-palstalla. Kaikki aiheesta vähääkään kiinnostuneet tietävät, että Tampere rakentaa maan hienointa joukkoliikennevälinettä.

Ratikan ulkomuodon julkistus oli kansallinen uutisaihe.

Tänä päivänä Tampereen Ratikka on tunnettu toimija, jolla on oma ilmeensä, puhetapansa ja johdonmukaiset viestinsä. Se kertoo Ratikka-ajasta kaupunkilaisille, sidosryhmille ja medialle tunnistettavasti, vuorovaikutteisesti ja aktiivisesti.

Villivisio on ollut meidän kumppani matkalla kohti Ratikka-aikaa. Yhteistyö on ollut erinomaista ja Villivision paletista on löytynyt osaamista kaikkiin markkinointiviestinnän tarpeisiin.

Villivisiolla on ammattitaitoa ja rohkeutta tarttua isoon ja monimutkaiseen haasteeseen. He tarjosivat meille tarvittavan uskottavuuden ja selkeän tiekartan tulevaan. Tilanne on heti hallussa ja aktiivinen ja innostunut ote säästää aikaa asiakkaalta. Olemme erittäin tyytyväisiä. Luomme yhdessä uutta Tamperetta.

Pekka Sirviö, toimitusjohtaja
Tampereen Raitiotie Oy