Voittavaan asiakas­kokemukseen tarvitaan
kaikki kolme

Villivisiossa teemme vaikuttavaa markkinointiviestintää, mutta myös tuemme asiakkaidemme toimintakulttuuria. Tarvittaessa avaamme sen solmuja sisäisellä viestinnällä. Näin päästään parhaiten rakentamaan timanttisia palvelukohtaamisia, tapahtuivatpa ne sitten verkossa, kasvokkain tai marketin hyllyn ääressä.

Kun arvolupauksiin, palvelukohtaamisiin sekä markkinointiviestintään sitoudutaan yrityksessä yhteisesti, päästään tärkeimpään: brändiä rakentaviin asiakaskokemuksiin. Hyvä brändi ei synny mainostamalla. Se syntyy, kun firma toimii kirkkaan strategian ohjaamana ja tuottaa selvää asiakasarvoa.


Lean-viestinnän startti­­työpaja

Eikö brändinne reagoi muutoksiin vaan etenee vanhoilla nuoteilla? Tuntuuko, että ulkoinen viestintä elää omaa elämäänsä eikä yhteyttä sisäiseen juuri ole? Haluatko varmistaa, että viestintänne on jatkuvaa sekä brändin mukaista, ja että asiakkaasi saa sen kokemuksen, jonka viestintänne on luvannut? Tämä työpaja on juuri sinulle.

Tutustu palveluun »


Tarvitsetko apua alkuun tai arkeen – kysy sitä rohkeasti!

045 637 1571 / Olli Lehtisalo