Miksi

Strateginen brändin kehittäminen

Tässä kohtaa pidämme kanssasi huolta brändisi isosta kuvasta. Esimerkiksi siitä, että kilpailuetusi on kunnossa, brändisi merkitys on kirkkaana niin firmasi sisällä kuin asiakkaidesi mielessä, ja että viestintäsi soi ja resonoi siellä missä haluat. Tämä varmistaa, että brändisi lupaus lunastuu jokaisessa palvelukohtaamisessa. Jos etsit ns. Lead Agency -rooliin sopivaa toimistoa, niin tämä on just sen sortin tekemistä. Kun haluat ostaa näitä palveluita, niin viestissäsi voit mainita vaikka seuraavia sanoja tai sitten vaan kerrot, mitä haluat saada aikaiseksi.

  • Brändistrategian suunnittelu ja kehittäminen
  • Brändi-identiteettien suunnittelu
  • Viestintästrategia, viestinnän konsultointi ja kriisiviestintä
  • Sisäinen viestintä ja osallistaminen
  • Markkinointistrategiat

Miten

Markkinoinnin ja viestinnän suunnittelu, konseptointi & lean-viestintä

Tämä on sitä tutuinta mainos-ja viestintätoimistotavaraa. Eli luovaa suunnittelua ja viestintäosaamista, enimmäkseen yhteen paketoituna, koska loppujen lopuksi sillä ei ole väliä syntyykö suunnittelusta mainontaa vai viestintää, kunhan se toimii ja tekee strategialinjoista totta. Joten taas kerran, muutama tuttu sana auttaa sinua hahmottamaan, mitä meiltä saa, ja hakukonetta löytämään tälle sivulle.

  • Luova suunnittelu
  • Markkinointiviestinnän konseptisuunnittelu
  • Kampanjasuunnittelu
  • Taktisen markkinoinnin suunnittelu
  • Digitaalinen markkinointi
  • Lean-viestintä

Prosessit ja toimintatavat

Tämä osio ei sitten olekaan ihan niin tyypillistä alan tarjontaa. Viisastelun sijaan autamme myös uudistamaan markkinoinnin ja viestinnän toimintamalleja ja prosesseja. Tämä ihan siksi, että se auttaa tekemään asioita vähemmällä ajan ja muiden resurssien hukkaamisella ja ennen kaikkea vaikuttavammin. Ketteryyden ja lean-menetelmät mainitsemme ääneen, koska ovat hyviä avainsanoja tässä kohtaa.

  • Markkinoinnin ja viestinnän prosessien kehittäminen
  • Inhouse-tiimien tukeminen
  • Villivision Suuntaamo-malli

Mitä

Toteutukset ja tuotantohommat

Onko meillä käpälät savessa? Pysyykö lapio kourassa? Aivan varmasti. Kun nuo Miksi- ja Miten-asiat on ratkottu on tietenkin pakko laittaa pilkut ja pikselit paikoilleen, jotta asiakkaasi voi ne kokea ja niistä vaikuttua ilman ikävää kitkan tunnetta. Eli teemme myös tarvittavat tuotantoduunit (mutta emme pelkästään niitä, vaan alamme Mitä-hommiin vasta kun Miksi ja Miten-hommat on kunnossa). Kakun pitää olla kaunis päältäkin.

  • Mainokset printtiin, nettiin, liikkuvana tai ei-liikkuvana
  • Kotisivut, verkkokaupat ja muut digitaaliset tuotannot
  • Facebook, Google Ads ja kaikenlainen muu digimainonta
  • Mediaviestintä ja PR
  • Ja mitä nyt mieleen tulee ja tarpeesi vaatii. Kunhan se on strategian kannalta perusteltua.

Voittavaa asiakaskokemusta päin teko kerrallaan. Aloitetaan vaikka puhelulla.

045 637 1571 / Olli

Ps. Ei me kaikkea osata. Sitä varten on olemassa kumppaneita, meillä ja ehkä sinullakin. Teemme hommia enemmän kuin mieluusti porukalla, koska just niin ne parhaat jutut syntyy.