“Heidän strategisen osaamisensa avulla olemme saaneet kirkastettua viestiämme. Olemme nykyään vakavammin otettava yritys kuin ennen. Se, mitä olemme sisältä, näkyy nyt myös ulospäin.”
"Villivisiolla on ymmärrys koko arvoketjusta ja kaikista sidosryhmistä, joihin tulee vaikuttaa."
"Strategiset valinnat ovat olleet oikeita ja olemme pystyneet valinnoilla ohjaamaan markkinan mielenkiintoa haluttuun suuntaan. Toimiston ote on ollut proaktiivinen."
"Kyky reagoida nopeasti joko itse tai verkostonsa kautta. Digitaalisuus tulee esille koko viestinnän ja markkinoinnin rajapinnassa."
"Olemme todella otettuja aktiivisesta lähestymisestä ja erilaisista ideoista, joita on tarjottu ja joihin on ollut ilo tarttua."
"Kiinnostus ja halu ymmärtää riittävällä intohimolla."
"He osaavat erottaa, milloin odotamme strategista ja milloin operatiivista lähestymistä. Operatiivisissa toimeksiannoissa he yrittävät aidosti ymmärtää meidän strategiamme ja hakevat luovia keinoja sen strategian toteuttamiseen, sen sijaan että yrittäisivät, ilman toimeksiantoa, luoda uutta vaihtoehtoista strategiaa."
"Pitää asiakkaan sopivasti ajan tasalla. Huomioi kokonaistaloudellisen lopputuloksen. Osaa suhteuttaa asiat kulloiseenkin tilanteeseen. Ymmärtää kirkkaasti sen, mitä yhteistyöllä haetaan. Ymmärtää erikokoisten yritysten tarpeet ja mahdollisuudet. Huomioi asiakkaan ihmisenä. Usein pienet asiat ratkaisevat."
"Nuori, tässä hetkessä kulkeva organisaatio."
"Vahvuuksina suunnitelmallinen työote, johdonmukainen raportointi ja luotettavuus."
"Uuden teknologian luomien mahdollisuuksien tuntemus ja nykymarkkinointiviestinnän kanavien ja sisällön hyvä tuntemus."
"Brändi-identiteetin rakentaminen ja viestintä ovat auttaneet uutta yritystä näkymään ja erottumaan markkinoilla."
"He ovat osoittaneet osaavansa ennakoida kuluttajien reaktioita hyvin ja ovat proaktiivisesti tarjonneet ratkaisuja niihin."
"Ennakkoluulottomia ideoita täysin uuteen tuotemerkkiin ja projektiin liittyen."
VUODEN TOIMISTO TUTKIMUKSEN KOMMENTTEJA