Suomen kattavin ja kokonaisvaltaisin sähköautojen latausjärjestelmien palveluntarjoaja Plugit Finland on valinnut Villivision strategisen markkinoinnin ja viestinnän kumppanikseen.

Kumppanuudessa Villivisio vastaa muun muassa markkinoinnin ja viestinnän strategisen ja taktisen suunnittelun, luovien konseptien sekä kampanjoiden suunnittelusta. Kaiken tekemisen taustalla on voittavan asiakaskokemuksen rakentaminen yhdessä.



Liikenteen sähköistyminen etenee kiihtyvästi ja sähköautojen latausjärjestelmien markkina tulee kasvamaan voimakkaasti. Plugit Finlandin tavoite on olla vahvasti kasvussa mukana. Kiinteistöliiton tuoreen korjausrakentamisbarometrin perusteella selvästi yli 40 prosenttia taloyhtiöistä aikoo toteuttaa sähköautojen latauspisteitä seuraavien viiden vuoden aikana. Myös globaali ympäristöpolitiikka jatkuvasti kiristyvien päästötavoitteiden kanssa tukevat kysyntää sekä yritys- että yksityisasiakkaiden markkinassa. 


– Villivisio osoitti ymmärryksensä koko arvoketjusta ja niistä merkittävistä sidosryhmistä, joihin meidän tulee onnistuaksemme vaikuttaa. Me lähdemme yhdessä rakentamaan voittavaa asiakaskokemusta. Aivan alusta asti syntyi tunne, että teemme töitä yhdessä. Villivisio oli erittäin vakuuttava, kertoo Service Designer & Marketing Specialist Salla Vaittinen Plugit Finlandilta.

Plugit Finlandille ykköstavoite on panostaa voimakkaasti oman brändin ja asiakaskokemuksen kehitykseen. 

– Plugit on aivan ytimessä äärimmäisen mielenkiintoisessa autoalan sähköistymisen murroksessa. Me lähdemme nyt yhdessä kehittämään brändiä rakentavaa asiakaskokemusta. Tavoitteet ovat selkeät, nyt on työn ja lunastuksen aika. Asiakaskokemuksen rakentaminen ei ole yhden osa-alueen optimointia vaan ajattelemme kokonaisuutta ulkoisen ja sisäisen viestinnän sekä palvelukohtaamisten kautta,  kertoo asiakkuusjohtaja Pauli Nurminen Villivisiolta.

Plugit Finland on suomalainen sähköautojen latausjärjestelmien suunnittelija, toteuttaja ja latausverkoston ylläpitäjä. Ratkaisuita toimitetaan kaikkialle Suomeen, jonka mahdollistaa valtakunnallinen asennuskumppaniverkosto. Yrityksen latausratkaisuja myydään taloyhtiöihin, yrityksille, kotitalouksiin sekä ammattiliikenteelle. Plugit tunnetaan palveluhalukkuudesta, teknologian edelläkävijyydestä sekä toimivista ratkaisuista. Yritys on perustettu vuonna 2012 ja se työllistää täyspäiväisesti yli 50 henkeä ja vuoden 2021 liikevaihto on noin 13 miljoonaa euroa. Plugit Finland on ollut ensimmäisiä toimijoita rakentamassa Suomen sähköistä liikennettä. www.plugit.fi

Vuonna 1999 perustettu Villivisio on erikoistunut brändilähtöiseen ja strategiseen markkinoinnin ja viestinnän suunnitteluun. Villivisio työllistää 19 markkinointiviestinnän ammattilaista. Villivision asiakkaita ovat muun muassa Lapland Hotels, Pirkanmaan Osuuskauppa, Tampereen kaupunki, Tappara, Ice Power, Keskinäinen Vakuutusyhtiö Turva, Finnpark ja Keskinäinen työeläkevakuutusyhtiö Varma. www.villivisio.fi