Penttilä on Villivision ensimmmäinen luova johtaja, jolla on taustaa sekä markkinoinnin että viestinnän suunnittelusta. Hän toimi pitkään toimittajana ja myöhemmin eri markkinointiviestinnän toimistoissa copywriterina sekä viestinnän senior suunnittelijana. Penttilän nimitys luovaksi johtajaksi on osoitus toimialan murroksesta, jossa viestinnän, sisältösuunnittelun ja luovan kirjoittamisen strateginen merkitys korostuu osana yritysten brändiä ja markkinointiviestintää.
Hyvä suunnittelu tarkoittaa asiakkaiden tarpeiden ja strategian ymmärtämistä, mutta se on myös rohkeutta tehdä asioita toisin.
– Olen todella otettu ja innoissani nimityksestäni. Villivision suunnittelu on erittäin kovalla tasolla ja haluan viedä sitä uudessa roolissani ilon kautta eteenpäin. Hyvä suunnittelu tarkoittaa asiakkaiden tarpeiden ja strategian ymmärtämistä, mutta se on myös rohkeutta tehdä asioita toisin, Aino iloitsee.
– Elämme ajassa, jossa esimerkiksi tekoäly tulee muuttamaan koko alan työskentelytapoja. Luovuus ja ihmisyyden ymmärtäminen ovat supervoimia, joita koneen on mahdotonta korvata. Näitä ominaisuuksia haluan myös omassa työssäni ja tiimissäni vaalia, hän linjaa.